Õunale HDR Joseph Pulitzer: Voice of the People 49

HDR 49 Joseph Pulitzer: Voice of the People

 

 

rqzamovies.com

 

 

Žanr: Dokumentaalfilm Joseph Pulitzer rääkis "võlts uudistest" üle 100 aasta tagasi ja võitles ohtude eest, mida uudiste mahasurumine demokraatia jaoks oli juba ammu enne meie praegust ohtu ajakirjandusvabadusele. Tema kangelased lahingud on unustatud koos midagi, mida me võime õppida vahenditest, mida ta oma vaenlaste vastu kasutas Režissöör: Oren Rudavsky Kirjutas: Robert Seidman, Oren Rudavsky vabastamise kuupäev: 2018.

Joseph pulitzeri rahva hääl 2018. Joseph Pulitzer: hääl. OMG ma lihtsalt relized sa ütlesid teisele isikule kommentaarid alla alla vabandust. Mis laulu see on. Ma sain kogu oma kooliuuringu sellest välja. Ma kirjutan temast. Tere, ma tean, et mul on dopiest küsimus kunagi, aga mis muusika see on? ka see oli suur uurimistöö allikas. Joseph pulitzer: inimeste filmi hääl. Joseph Pulitzer: inimeste hääl 5.

 

 

Kommentera här: